Santa Barbara: day 1

4 april 2017 - Santa Barbara, California, Verenigde Staten

IMG_2982IMG_2990IMG_2986

Lieve mensen,

Gister ben ik na bijna 20 uur gereisd te hebben, aangekomen in Santa Barbara. Eindelijk weer herenigd met mijn broer(tje)! Ik heb ook eindelijk zijn huis gezien en de hostfamily ontmoet. Overigens nog wel in de 'levensgevaarlijke' auto, waarmee we de roadtrip niet gaan maken. Na 11 uur hoognodige slaap ben ik 's ochtends Santa Barbara gaan ontdekken.

Ik liep mijn airbnb kamer uit en de zon stond meteen op m'n bol. De omgeving was nu pas echt goed te zien, aangezien er hier geen straatverlichting is. De natuur en bergen die SB omringen zijn adembenemend mooi (zie foto's). Ik moest mezelf tot 5 uur vermaken omdat Cas naar school moest. Ik heb een halve dag gedaan over State Street, een zeer lange winkelstraat met veel restaurants. SB heeft een Spaanse/Mexicaanse uitstraling. Alles hier is versierd met kleurrijke tegeltjes.

Ook ben ik langs het strand afgelopen via de pier, 'the wharf'. 'S avonds ben ik met Cas sushi gaan eten op Paseo Nuevo en hebben we bijgekletst. Daarna zijn we naar the movies geweest. Morgen is Cas eerder uit dus dan gaan we echte toeristendingen doen...

Liefs, en voor de meeste goedemorgen!