Santa Barbara Recap

8 april 2017 - Santa Barbara, California, Verenigde Staten

IMG_3011IMG_3038IMG_3043IMG_3058IMG_3039IMG_3003

Lieve mensen,

Sorry dat we zolang niks van ons hebben laten horen. Dat komt omdat ik, Pam, vanaf woensdagavond ziek ben. Waarschijnlijk heb ik buikgriep en geloof me dat is niet fijn.. maargoed. Een kleine flashback. Woensdagmiddag zijn we naar SBCC (Santa Barbara City College) geweest. Vanaf de trappen van het rugbyveld is de zee en de haven goed te zien. We hebben een hapje gegeten aan de haven en hebben vervolgens het Santa Barbara County Courthouse bezocht. Boven in de toren konden we over heel SB uitkijken! De bergen zijn in het echt verbazingwekkend mooi. In het gras beneden hebben we in de zon gelegen. En ja hoor, ik meteen verbrand (eerste zonnestraaltjes). Woensdagavond hebben we een hapje gegeten bij Paseo Nuevo en toen ging Cas op date, naar een drive-in cinema haha. Donderdag was ik zo ziek, dat ik bijna niks heb kunnen doen, helaas..  wel moest de huurauto opgehaald worden en ik ben de enige die mag rijden. We kregen een Ford Fiesta mee, maar bleken opgelicht. Hebben wij weer ;). 'S avonds zijn we gaan eten bij een heel mooi restaurant, Toma aan de pier. Hier hebben papa en mama én ome Jan bij hun bezoek aan SB ook gegeten. (P.S. Ik liep naar buiten en ik moest alles overgeven.. pijnlijk)

Vrijdag ben ik teruggegaan om de mini auto om te wisselen voor een dikke SUV, een echte roadtrip auto! Daarna ben ik nog wat gaan winkelen en 's avonds zijn we naar Isla Vista gegaan, de University Campus, waar altijd huisfeesten worden gehouden (net zoals in de films). Leuk om eens mee te maken! Zaterdag (vandaag) zijn we vertrokken naar Monterey, onze tussenstop onderweg naar Francisco! Vanuit hier is het nog 2 uur rijden naar SF.

Liefs!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Oma Ietje:
    9 april 2017
    Nu gaat t dan echt beginnen!!! Super leuk voor jullie, ben benieuwd naar de volgende berichten! Goed uitkijken..... lekker eten.....en genieten! Kijk uit naar her vervolg, kus oma❤
  2. Mama:
    9 april 2017
    Leuke auto ;)
    Hoop dat je je snel beter voelt, rustig aandoen tot je je helemaal goed voelt.
    Dikke kus aan jullie xxx